Sommaren 2008

Min dator har damp! Så när jag skrev igår så laggade den fast och allt försvann... Så jag får väl skriva söndagens inlägg nu istället.

Ännu ett sommarlov har gått och det har varit skrämmande likt tidigare sommarlov. Många planer innan sommaren: Vad man ska göra, vilka man ska göra det med, vars man ska göra det osv. Resultatet efter sommaren är att ungefär 1% av dom planerna genomfördes. Men det får man väl leva med. Jag har ju varit ledig så jag ska inte klaga : )

Trots att inte allt blev som jag hade tänkt mig och det inte fullt så perfekta vädret så har det varit en bra sommar. Jag har faktiskt inte bara legat framför tv:n eller datorn. Jag har t.ex hunnit med att vara i Stockholm och hade nog den bästa helgen i mitt liv där, jag menar EM-festen i kungsan och "Where the action is" Vad kan egentligen slå det?!? Kommer ni på något måste jag säga att ni är ruggigt skickliga! Sen har jag ju varit med kompisar, inte lika mycket som önskat men ändå <3 Bott i husvagnen och en del annat också : )

Har väl inte så mycket mer att skriva... Förutom att jag ser fram emot en händelserik höst (bra "händelser" så klart) ; )

Best of vecka 34:


1. Bethany Joy Galeotti (Lenz)-Let me fall, låt från One Tree Hill. Otroligt bra serie, Otroligt bra sångröst : )
2. JEM-Just a ride, störtskön låt! ; ) Från O.C
3. Linkin Park-Shadow of the day, går inte att lyssna för många gånger på den!

That's it, Take care!

Let me fall, even if I hit the ground



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0