: )

Dagen som har gått: For till lule med Mami och Signe. När vi kom dit så spöregnade det.. och det var så klartjag som var tvungen att offra mig och spring ut och betala p-biljetten. Den första jag provade med funkade typ inte så efter att jag hade stått vid den i några minuter så fick jag kuta iväg till en annan. När jag väl kom tillbaka till bilen var jag blöt ända in på underkläderna :b haha Så jag gick omkring hela dagen och såg ut som en blöt hund. Det första jag gjorde var att gå in på Kicks och börja torka av mig med pappershanddukar ; )

Jag såg jättemycket som jag vill ha men tyvärr så har jag överhuvudtaget inga pengar... Men jag köpte i alla fall en vit kortärmad tröja, en lite längre kofta, 3 par tights och en del smycken : ) Och så gjorde jag två nya hål i örat, båda "där uppe" i det högra örat : ) Det blev jag otroligt nöjd med!

Sen ringde pappa från Barcelona och då befann han sig på Nou Camp, nååååååågot avis jag är! För er som inte är så fotbollsintresserade så är det FC Barcelonas arena och även den största fotbollsarenan i Europa, tar över 100 000 pers. När pappa kommer hem på måndag ska vi börja planera en eventuell tripp till Barca nästa år : ) Tack för det!

Ikväll har jag och mamma varit själva hemma, Signe har varit på "kändisfest". Så jag och mamma har bara myst på med te och mackor och Tristan och Isolde. Hade inte sett den och tänkte att det är väl en sån där film som det tillhör allmänbildning att se. Och den var faktiskt riktigt riktigt bra : )

Nu ska jag ta och kolla på Signes bilder som hon har tagit ikväll. Det var min dag ; )
God Night!

Leave out the rest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0