'

Sitter här och fryser som attans! Har varit i Gammalstad och kollat på Signes match, 1-1 blev resultatet. Det var i alla fall ruggigt kallt! Jag satt och hackade tänder hela andra halvlek :b Det har ju varit mer fotboll idag, i OS ; ) Älska OS 4ever för då kan man sitta inne och kolla på sport dagarna i ända utan att få dåligt samvete! ; ) Så det är så det lär se ut dom sista veckorna av sommarlovet.

För övrigt så har min tele krajat :s Jag har inte ens haft den i en månad.. Igår slog jag av den och 1 minut senare när jag kollade på den så var den påslagen : S Sen i morse när jag skulle slå på den så började den bara att lysa men inte mer än så... haha

Haha nu kom Maggie och F1 så nu ska jag vara med dom :p kanske skriver senare ; )

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0