DP08

Nu kommer dagens inlägg ; )

Första dagen på gymnasiet är avklarad. Det känns än så länge riktigt bra. Känner som sagt ingen i min nya klass, men på något sätt så tror jag att det är bättre att inte känna någon än att bara känna en. Det blir nog lättare att snacka med alla då. Imorse var alla, inkl jag, überblyga och sa ingenting men när vi satt och käkade lunch så kände jag att så här kan vi inte ha det och började pladdra på som vanligt ; ) Så nu vet jag ju i alla fall en del om mina nya klasskompisar. Efter lunchen hade vi lite olika tävlingar med 2:orna och 3:orna. Vårat lag kom näst sist :b haha eller näst näst sist. Hur som helst så tror och hoppas jag på 3 roliga och lärorika år ; ) eller ja, 3 år + ett utomlands : ) Det verkar i alla fall som en bra klass. Synd bara att det inte är någon kille, eller jo vi har ju en kille men jag räknar inte "honom".

Imorn är det 2:orna som ska "ta hand om oss" så vi får väl se vad dom hittar på. Och på onsdag är det 3:ornas tur. Från och med torsdag ska vi börja gå efter schemat och typ få alla böcker osv. Lär väl mer eller mindre få en chock när jar öppnar dom! Haha, men jag tror nog att man vänjer sig ganska snabbt att läsa allt på engelska. Bara man liksom "kommer in i det" ; ) Vårat schema verkar också bra. Vi går till 5 en dag och typ halv 4 resten. Julia och Henrika hade typ tvärt om :b haha

Finns det något mer att säga? Det kanske det gör men jag orkar hur som helst inte skriva mer nu :b Ska snart dra till mormor och morfar och käka och sen ska jag vara med Ems : ) <3

Ciao!

International Baccalaureate - Diploma programme 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0