Broken..

Just nu känner jag mig trasig på något sätt... Som att det fattas bitar ur mitt pussel. Och jag har haft det på känn ganska länge men har inte gjort något åt det. Utan bara stått på sidan om och tittat på medans fler och fler pusselbitar har blivit bortlockade. Låtit allt hända, eller ska man säga inte hända?.. Om jag hade kunnat gå bak i tiden hade då gjort något åt saken eller hade jag varit lika taffat och obeslutsam då?

Samtidigt som jag vet att jag hade kunnat göra något tidigare så undrar jag om det ärför sent, eller om det går att fixa till allt nu. Det finns väl bara ett sätt att ta reda på det. Mendå är nästa fråga om jag är stark nog att göra det. Och än en gång, det fins bara ett sätt att få reda på.

Jag hoppas verkligen att det inte blir värre nu när skolan börjar igen.. Finns väl viss risk för det. Men Jag ska göra mitt bästa för att hitta tillbaka dom försvuna pusselbitarna. Wish me luck!

Miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0